Thursday, November 22, 2007

mmd, pazea!

pe www.premiumpr.ro/blog, Sorana Savu povesteste nonsalant intr-un post intitulat Noi la Starbucks şi Starbucks la noi despre cum i-a invitat pe cei de la S. la ei la agentie sa povesteasca, la o cafea, despre cum e cu traficul bucurestean. "mai în glumă mai în serios, ne-am despărţit rugându-i să organizăm nişte “rapoarte trimestriale” măcar, ca să reuşim într-un an să trecem prin toate cele 15 sortimente de cafea pe care le au în cafenele, la pungă," zice ea. Nu intamplator, Starbucks lucreaza deja cu o firma de PR, iar firma de PR este aceeasi de la care Sorana fugea acum cativa ani impreuna cu sotul & cu alti cativa clienti importanti, lasand mmd, caci despre ei vorbim, in fundul gol. i-a trebuit mmd ani buni sa-si revina, iar faptul ca au in cont clienti ca Starbucks o fi ceva. Tot respectul pentru Sorana, care pare sa fi evoluat foarte mult de la momentul mmd: fura la vedere, nu pe sest.

1 comment:

Anonymous said...

Ma asteptam de la momentul la care am scris postul sa am asemenea interpretari din partea anonimilor. Am o istorie de 12 ani cu Starbucks. Acum beau zilnic cafea de la ei. New business nu se face cu posturi pe bloguri. Nu am fugit de nicaieri, nu fug de nicaieri. Am plecat cu demisie. Acum sase ani. Ma prezint cu nume si prenume de cate ori am de comentat sau de spus ceva in blogosfera. De bine sau de rau.