Monday, April 14, 2008

Draga Ioana


Draga Ioana Nicolae,

am citit despre noua ta carte, Aventurile lui Arik doua interviuri care m-au trimis sa cumpar cartea din librarie. De fapt, la drept vorbind, nu prea stiu daca m-au trimis sa o cumpar sau sa o rasfoiesc. Nici nu cred ca ar trebui sa simt ca am vreo vina pentru ca vreau sa rasfoiesc, nu sa cumpar. Ce, adica hainele nu le probezi inainte sa le cumperi?
In fine, am mers la librarie sa caut Arik-ul, l-am gasit, insa cartea nu putea fi deschisa pentru ca era invelita in plastic. Singura solutie pentru a fi macar rasfoita ar fi fost, prin urmare, sa o cumpar. N-am cumparat-o pentru ca nu-mi place sa cumpar carti fara sa le rasfoiesc, iar tu ar trebui sa intelegi asta. Mi se pare ca nici in cazul cartilor extrem de rare care se gasesc in librarii, marile retele straine nu-ti interzic rasfoiala, ci iti pun la dispozitie macar un volum. Sa nu mai spun ca in America poti sa stai o zi intreaga si sa citesti cate carti vrei, pentru ca nimanui nu-i pasa ce faci acolo, intins pe podea, cu cafeaua Starbucks langa tine.
Dar de aici cred ca intelegi mai bine si sper din tot sufletul ca vei vorbi cu editorul cartii sa dea jos plasticul oribil care sufoca prea frumoasa, sper, carte.

Cu aceeasi admiratie,

Scoop

No comments: