Tuesday, April 22, 2008

Un viral bun

Sa ne lamurim din capul locului. Habar n-am cine e cetateanul Cozmin Gusa, in afara de vreo doua anecdote, una sigur e aia cu Gusa caftit in Piata Universitatii. A, uite ca stiu chiar mai mult, parca a fost sef de campanii pe la PSD, pe la PD. Dar in seara asta, un banner bine plasat pe Catavencu.ro m-a dus pe site-ul lui de campanie. Cu mare grija, pentru ca la ora aia mi-era clar ca nu merg la vot. Supriza a fost foarte placuta pentru ca am dat peste un site viu, haios, interactiv, care merge exact catre publicul catre care tinteste produsul Gusa. O melodie de campanie cu mesaj cantata de, cred, Parazitii, o campanie "Ce s-ar fi intamplat daca Videanu ar fi avut afaceri cu..." (nasturi, semafoare, cosuri de gunoi) si o pagina cu filmulete care recompun istoria ultimilor patru ani te fac sa ti-amintesti si sa razi, si uite-asa omul incepe sa-ti placa. Nu stiu cine e in spatele campaniei, posibil Leo Burnett, ca tot se numara Naumovici printre simpatizanti, insa ce am vazut zic ca e un viral de treaba. Mie mi-a placut, l-am dat mai departe si acum circula nestingherit. Nu stiu daca ajung sa ma identific cu Gusa, insa e posibil sa merg chiar la vot.

No comments: