Friday, June 6, 2008

Dor de blog

Am lipsit mai bine de o luna. S-au intamplat multe cu mine, poate ca si cu voi. Mi-ar placea sa-mi povestiti ce-ati mai facut. Eu o sa incep cu aseara. Am fost la concert Goldfrapp. Primul meu concert de electro. Doua constatari: una despre oamenii din jur, alta despre muzica. In primul rand, fetele care au acum 14-16 ani nu mai sunt asa de inalte, asa ca piticelor, bucurati-va ca vine o generatie cu care puteti concura pe picior de egalitate.
Muzica electro. M-am bucurat sa-i vad, in sfarsit pe Suie Paparude live, chiar daca sunetul a fost cam murdar (dar poate ca asa si trebuie) si am urmarit cu interes evolutia britanicilor de la addictive tv, care preiau mostre de pelicule cu sunet cu tot si fac colaje video-muzicale. Interesant, haios. Dar dupa atata computer si bubuiala, mi se facuse dor de un instrument, de o voce, de un om. DOrinta mi-a fost indeplinita cu Goldfrapp, insa prea tarziu pentru ca deja ma luase somnul.

No comments: