Monday, February 4, 2008

De ce nu mai merg la Intersport 2

Desi mi-am promis inca de anul trecut ca nu mai calc pe la Intersport Unirea, mi-am calcat pe inima, sambata, si am mai facut o tentativa, sperand ca ceva se va fi schimbat. Am mers din nou cu rucsacul in spinare si din nou baiatul de la firma de paza si securitate m-a oprit la intrare pe motiv ca nu e voie cu rucsacul in spate. De ce n-am inteles, dar a treia oara chiar nu mai calc pentru ca pur si simplu n-am chef sa mai fiu luat drept hot.

8 comments:

Un om...normal said...

Sigur ca, un alt motiv ar fi faptul ca e scump ca dracu' si cand au reduceri si ca de fapt te jefuiesc cu zambatul pe buze. Aceleasi produse le gasesti la magazine cu mai putine pretentii in mall-uri din AU si HU cu preturi mult mai mici.
Am avut prilejul sa umblu in multe (zic eu) magazine peste hotare in ultimul timp. Acolo te saluta vanzatorii, sunt amabili cu tine si chiar daca nu iti cumperi nimic, tot te trateaza cu respect. Ca pe un client care data viitoare cumpara poate jumatate din magazin. Sau nimic, ca de data asta! Numai la noi se uita la tine ca la un hot, iti cer sa pui ghiozdanul/bagajul in raft si alte mizerii din astea. Incepand de la Real pana la Intersport, ii doare in c*r de clienti.

Anonymous said...

@ un om normal: stii zicala, prost e cine da, nu cine cere:))

Monica said...

ma scuzi, dar ce naiba tot cauti la intersport???
si de ce nu te tii de cuvant, daca ameninti?

Anonymous said...

caut treningi. dar din cauza bodyguarzilor nu pot sa-mi iau. un motiv in plus de iesit in strada.

Anonymous said...

sau poate si mai simplu: nu mai merg pentru ca pur si simplu nu pot sa intru!!!

Monica said...

ce treling au aia acolo? miniprix nutz convine?

Monica said...

iertare pentru mesajele scurte si multe: si ce ai de carat asa de mult la tine, de umbli cu rucsac in oras?? Am un carucior de piata, poti cara o groaza cu ele...e visiniu, in schimb, nu prea masculin deci nu merge la barbati. dar daca il vrei ti-l pot lasa la intrare la intersport, de ex...

Anonymous said...

vin de la antrenament. sau cum zicea intr-un film silvester stallone "je viens d'un enterrement." cosul e pentru familisti.