Tuesday, February 5, 2008

Extensia de brand nu se pune pe bigudiuri

Cand un brand devine suficient de copt, stapanii lui il extind si la alte produse pe care le au in portofoliu, lucru valabil si la oamenii-brand nu doar la obiecte. Desi n-ai zice, unii de pe la noi tot mai cred ca extensia de brand se face la coafor, ca extensia de par. Bunaoara, scriitoarea Gabriela Vranceanu-Firea trece cu o viteza nebuna de la un produs la altul ca nu mai stii cu ce s-o asociezi. De la Obervator, trecand apoi prin emisiunile saptamanale, Gabriela a facut un salt de pe ecran in caseta redactionala de la Saptamana financiara. Nimic neobisnuit, l-au mai facut si altii inainte. Ultimul salt insa mi s-a parut de-a dreptul fara plasa, cand am vazut-o, weekendul trecut, pe aceeasi Gabriela, moderand din greu la emisiunea Geniali. Oricat de sprintar ar fi publicul Gabrielei, de aici incolo s-ar putea sa nu se mai prinda si sa lase brandul sa se plimbe de capul lui ca prea ii ameteste.

No comments: