Monday, March 24, 2008

La TVR totul merge struna

Astazi mi-am dat seama ca-mi lipsea ceva, fara sa stiu prea clar ce. M-am foit, am cautat, am rascautat, am intors casa cu fundu-n sus, am deschis calculatorul, l-am inchis, am citit ziarele, le-am rasfoit, degeaba. Ce cautam eu nu era de gasit. Am deschis televizorul, doar-doar o fi acolo si eu nu stiu. Am dat peste doi indivizi nesarati la tvr, scremandu-se sa faca glume. El, un gras (ma scuzati, n-am nimic cu grasii, dar asta e enervant; nu pentru ca e gras, ci pentru ca se crede spiritual) neras, tolanit in studio, ceva mai mitic (singularul de la mitici, adica personaje care traiesc pe malurile Dambovitei) nici c-am vazut; grasuta si ea, cu voce stridenta, dar nu atat de stridenta cat sa-l ajunga pe el din urma. Mi-am amintit ca pana nu de mult, tot la TVR erau niste oameni macar slabi daca nu inteligenti. Ce s-o fi ales de ei? Mergand mai departe cu intrebarile despre tvr si oamenii ei, mi-am amintit ca pe vremea cat a fost Tudor Giurgiu sef, era plin de scandaluri. Ziceai ca venise cel mai rau om din lume sa taie si sa spanzure. Era plina presa de scandaluri din tvr, conferinte de presa, drepturi la replica, informatii care se scurgeau din interior. Cum a venit Sassu, om din popor, in tvr s-a asterut linistea si huzurul. Totul pare sa mearga uns, incat oamenii au inceput sa se ingrase in direct. Le recomandam emisiunea Oanei Cuzino de la protv, unde pot sa se inscrie la concursul pentru slabit. Cel mult acolo le e locul, daca vor televiziune.

2 comments:

Anonymous said...

sa nu fim rai! televiziunea, se stie, pune 5 kile pe om :d

Anonymous said...

Smilla, depinde de televiziune!:)