Thursday, December 13, 2007

Branduri de (la) tara bune pentru export

Agentiile de branding care au terminat cu marile corporatii si cu brandingul de tara sa faca bine sa stie ca ar fi ceva brand ascuns prin glodul stradutelor desfundate de tara: "Oamenii din Voinesti stiu ca marul de Voinesti e al lor, dar nu vad cum ar putea sa-l puna la treaba. Deocamdata e vazut mai mult ca o cheltuiala care s-ar putea transforma intr-un profit(...)." Marul de Voinesti, mai tare ca cel de Apple si aproape la fel de vechi ca marul lui Adam.
Dilema veche, 13-19 decembrie 2007, dedica un numar Brandurilor locale, cum ar fi: Lapte (de Dorna, de Rarau, Cedra de Apuseni), iaurt (Cedra, Napoca), lapte batut (de Harghita), cas (de Oas, de Alba), branza (de Moeciu, de Dorna), cascaval (de Rucar, de Dobrogea, de Rarau), salam (de Sibiu) si carnati (de Plescoi), paine ardeleneasca cu cartofi, paine cu coaja batuta, covrigi (de Buzau si de Brasov), placinta dobrogeana, magiun (de Raureni, de Topoloveni), tuica (de Zetea, Mediesu Auriu, Buzau, Zalau), horinca (de Maramures, de Seini), palinca (de Bihor, de Rieni, Romaneasca).

No comments: