Monday, December 3, 2007

La targ

Am fost cuminte anul acesta, asa ca poate Mos Nicolae se vorbeste cu Mos Craciun si pun mana de la mana sa-mi aduca un aparat foto. Asa as putea sa povestesc mai bine cum e cand e targ la MTR. Pai cum sa fie? Noroc c-am ajuns devreme si ca nu venisera oamenii aia care se calcasera in picioare cu o seara inainte, la bradul de la Unirii. Dar cand am iesit chiar cred ca am vazut cativa la coada la bilete, si mai cred ca am vazut cativa care dadeau din coate la coada la sarmale. Printre ei doua bucati colege de scoala generala. Mi-au placut niste globulete de ceramica si un linguroi pictat, care vor lua cu siguranta drumul strainatatii pentru ca din darnicia lui, Mosul trebuie sa duca si la altii. Si mult kitsch si multa aglomeratie, iar unde e aglomeratie e si multa transpiratie, insa una peste alta locul e viu. Pe www.alexradescu.ro se pot vedea poze.

No comments: