Wednesday, January 23, 2008

Expirat 100%

Nu m-am putut impiedica sa nu observ ca, in seara aceasta, cand l-a avut ca invitat pe omul de afaceri Dinu Patriciu, lui Robert Turcescu i-au tremurat, sa ma iertati, genunchii. Ba chiar mi s-a parut ca pe sub masa, Dinu, cum ii spun apropiatii, ii mai dadea la geoale ca sa-l imbarbateze si sa-i atraga atentia ca a cam exagerat cu intrebarile de doi bani. Caci Robert se incrunta si numai ce-l auzeai: "si cum ati dormit azi noapte, domnule Patriciu? dar cafeaua este suficient de dulce?" Cam asta a fost tonul emisiunii, daca ma intelegeti. Am crezut, la un moment dat, ca Patriciu ar fi venit sa spuna ceva tarii si ca prin mormanul de balast trebuie sa se ascunda ceva. Dar n-am mai avut rabdare si am venit sa-mi vars aici enervarea.

2 comments:

Un om...normal said...

Nu il simpatizez pe Turcescu in general, dar totusi aveam convingerea ca nu este omul care sa tremure in fata cuiva (poate doar a patronului, dar nici acolo in mod sigur).
Am vazut si eu emisiunea si "aprob pozitiv" parerea ta. Parea ca sta acolo obligat de cineva, nu ca si-a ales el invitatul, si parea ca e destul de timorat de Dinu Paturiciu (Patriciu, pardon) :)

Anonymous said...

De ce oare?