Wednesday, January 23, 2008

Sectorul 4 e pe primul loc. In campania electorala.

Ca sa nu ramaie si anul acesta repetent (thank you Caragiale!) primarul de la 4 Adrian Inimaroiu a plecat in campanie electorala cu noaptea-n cap. Asa se face ca locuitorii din sectorul mentionat s-au trezit astazi cu niste cartulii pe care pensionarii din blocul meu le-au dat mai departe nepotilor, luandu-le drept carti de colorat. Plan urbanistic integrat. Primar: Adrian Inimaroiu. Concept, realizare, implementare are 158 de pagini si chiar are desene misto. Cel mai mult mi-a placut cel de la pagina 36, cu niste tipi in uniforme albastre pe banca, ranjind la niste gagici penale de pe banca de vizavi. Din poza lipsesc insa semintele. Sau cea de la pagina 58, cu un muncitor mai macho, la care doua babe de pe o alta banca se uita prin gaurile din ziar. Din multe dintre ele vegheaza un individ care aduce vag cu Inimaroiu, pe care nu ca mi l-as mai aminti, dar a avut grija sa mi-l aminteasca poza de pe coperta 2. Cea mai tare poanta a cartii mi s-a parut insa cea de pe coperta 4, unde scrie ca PENTRU ACEASTA LUCRARE NU AU FOST UTILIZATI BANI PUBLICI. Dar de care? Ca m-am uitat sa prind genericul de final si nu zicea nicaieri MULTUMIRI URMATORILOR FARA DE CARE ACEASTA CARTE NU S-AR FI REALIZAT. Dar, in sfarsit, ma simt mult mai bine ca pana acum stiind chiar de la primarele meu ca "sectorul 4 este singurul din Bucuretsi care beneficiaza de implementarea unui Plan Urbanistic Integrat" (PUI). Bravo, sector, la cat mai multi PUI!

3 comments:

IT Psihoterapia said...

daca stai in 4 n-ar fi rau sa-ncerci sa te muti... :))

scoop said...

pai abia m-am mutat!

IT Psihoterapia said...

:))))
sa-ti fie cu noroc!