Monday, January 28, 2008

Financiarul a deschis plicul


Asa arata invitatia la lansarea Financiarul. Din punctul meu de vedere, ziarul se defineste in acest fel cat se poate de clar: un ziar care are drept target pe asteptatorii de spagi electorale, publicul inactiv, care spera tot timpul sa pice ceva de undeva, nu conteaza cat atata timp cat pica, pe cei care fac coada la pupat moaste. In principiu, sa poti sa-ti definesti asa, intr-un plic, publicul-tinta, nu e neaparat rau. Sunt altii care tot intr-acolo bat, dar vin cu campanii pseudointeligente, care nimeresc ca nuca-n perete. Daca ma gandesc insa la anul in care ne gasim, mie Financiarul imi miroase a fituica electorala cu iz de cotidian de business. Daca nu ma credeti, cititi pagina 32 de azi.

2 comments:

Unknown said...

nu comentez opiniile tale despre cotidian. insa nu am inteles daca ideea cu banii ti-a retinut atentia.

Anonymous said...

i-am cheltuit! am cumparat un mar pe care am dat 1,9 lei.